Sankt Hans

Igår när jag gick o la mig var jag yr som fan, va har hänt med mig? Yrseln sitter fortfarande kvar, ska föröska få något att äta och sedan ut en stund, hoppas de försvinner då.

Boendet i nya lägenheten går bra, men jag märker att jag är lite mer försiktig än vad jag var i den andra. Men saknar
boendet på kongensgate, så härligt att kunna gå in o ut hos alla, buu. O att aldrig behöva känna sig helt ensam. Igår då vi var där träffade vi en tjej som spelar på Larvik o landslaget, huhu såna muskler den flickan hade. :)

Idag är det Sankt Hans afton, lite liknande som midsommaren. Men ingen har ledigt från jobbet, men alla tänder någo brasor. Vi kommer troligtivs att åka till Drammen ikväll o se på träningsmatch, tommy Sillanpää skall provspela för dem, så det kan bli riktigt skoij.

Ja borde ut på powerwalk, men e rädd att jag svimmar då. fattar it va ja har för fel, trött,hängig,nervena o yrsel. O ja har it ens mens:D

idag är det bara 4 dagar kvar... tadaa:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0