Fint väder o besök som jag väntar på.

Nu är det 16dagen i rad som det är fint väder här, de hade lovat regn idag, men det blev inte så. vilket är synd, för jag hatar att jobba då det är sol ute:) Idag har jag kvällskift o sedan återstår 3 moronturer. Det blir säkert regnväder när jag blir ledig, men sånt får man ta, jag har ju trots allt ledig sommar så jag borde nog hinna med stranden.
Snart skall jag fara ut och gå, sitta i solen en stund och laga kycklingwook. Jac kör mig till jobbet idag, skönt. På jobbet har vi slutföräljning så det kommer att vara så jääkla mycket att göra de här dagarna, suck.

Jag kommer äntligen att få en kompis hit på besök, nämligen barndomsvännen o en av de bästa, Linda Rolin:) 27.6 landar hon i Oslo o stannar 2 dagar. Jag skall köra in och hämta henne fårn flygfältet, väntar massor på det:) 18 dagar kvar...



Linda hos mig på förfest


Nu skall jag släpa ut mig, fast det lockar inte alls. vill bara ligga på en strand o slappa, men måst tänka på de tusenkronor jag tjänar istället. Idag jobbar jag 6,5 timmar och det betyder ca 95euro.:) Heelt okej. Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: lotta

njaa, inte så mkt än! jo, o vem månne har inte jag alltid på kvällsturerna? RITA!! nervena 3000!

2008-06-12 @ 20:51:13
URL: http://lotttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0