"dagens" av henrica.

Dagens humör: trött men glad
Dagens borde: Köpa sittdynor till köksstolarna, till stranden (men har ingen bil:()packa glas o jacs kläder, samt ut o gå.
Dagens frisyr: hästsvans
Dagens klädsel: Tror det blir shorts och någon tshirt.
Dagens planer: Tömma det sista på kongensgate, och motionera, känner mig fräsch efter en krabbis dag som innehöll 10h flyttning.Helst av allt skulle jag vilja ligga på playan o steka, men orka gå 6km för att ta sig dit o sedan hem igen med all packning.
Dagens materiella vill ha: Blåa sittdynor, ett klädskåp, jeansjacka, nya jeans, finns mycke till.
Dagens längtan: Tills 20.7 så vet jag om har fkommit in i skolan eller inte, vill veta vad jag skall göra i höst. samt att nya lägenheten blir helt klar och efter allihopa där hemma..
Dagens fundering: hur det blir i höst osv..
Dagens beroende: Vatten,gomorgen, och idag skall jag ha mos o ugnskorv, glass o jordgubbar.
Dagens tråkigaste: Jac ska på golfkurs idag och imoron... han borde iställe komma till stranden med mig..
Dagens personer: Den blev svår. Men har nån en bil o vill köra mgi till stranden, så blir det 100% du.
Dagens roliga: Kvällen, fotboll o god mat.

Dagens låt: Anton o Affe, värdelös. skämt. Kanske Wonderwall, den sjöng vi ca 30ggr på efterfesten på torsdag.



ja vill att de kommer massor me moln nu, för blir sur när ja int kan sola:) men tack gud så e ja ledig resten av sommaren, så jag hinner nog. Gårdagen var en av de tyngsta dagar på länge, roligt att flytta i 10h när man sovit 4h. men eget fel var det. Natten i nya lägenheten gick greit, och förhoppningsvis böjar det snart kännas som vårt hem.

Men måst nog säga att min "midsommar" har varit helt okej. Mn på måndag är den Sankt Hans här, så då kanske det blir en smirre el två.

 

Kul kväll, tror int de finns många som har sån energi när hon e ut som Margrethe. Idag skall de igen ut, men jag måst nog vila mig, är ju ändå 20 år... haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0