brunett igen

Jag tröttnade ordentligt på "sommarhåret" eller kanske man kan kolla det råttfärgen eftersom det saknade ordentlig färg. Jac övertalade mig att bli mörkare i håret igen. Så nu är det gjort. Trivs nog bäst med mörkare hår, fattar int vaför ja ska envisas 2 månade per år med att ha det sommarfärgigt.



Före, bry er it om min spyfärdiga min.

 

Nu, dock är håret vått här, så det är inte så mörkt. 10 dagar på stranden o all färg e borta:)


Nu ska ja till ett cafe med jenterna, sedan städa lite till. imoron skall jag köra 2h till flygfältet,hoppas det inte är lång kö samt att körande går bra:)

Kommentarer
Postat av: Heni

du hör faktist till den där lilla skaran av personer som passar i både mörkt o ljust! Fint! (:

2008-06-26 @ 19:56:13
URL: http://heni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0