2 dagar kvar!!

Som vanligt får ja int sömn pånytt då Jac sticker iväg på morgonen, dessutom hade han sovit på en madrass inatt. Tycker han int om att sova med mig eller?

Idag är planen att jag skall fara ut o gå sakta efter jag hivat in gröten, kanske sola en stund eller städa, kl.15 möte på runarhallen, ooch ikväll en sväng till gymmet. Det är sol ute ida, men även dis. Stranden får ja skippa iaf, int tiräckligt fint för det. O lägenheten måst ju vara fin då Linda kommer, men jag har tid imorgon ännu. Jag vill att det är fredag nu så att jag får sitta i bilen påväg in till oslo, ska krama ihjäl henne när jag ser hon.

Imorgon skall jag laga hemmet tipp topp o träna. Jac skall på träning och efter det avslutnings grillning o drickning i jonas lyxhus. Istället får jag kanske flickorna hit, det är aldrig fel.

Annars mår jag otroligt bra, har mycket att se fram emot nu. Enda som e ett stressmoment för mig o måånga andra är planerna till hösten. Jag tycker att mn direkt borde få veta om man kommer in eller int, halva sommaren förstörs ju av allt grubblande. 25 dagar kvar tills dess. Men hoppas han gubben jag skall träffa idag (missförstod honom igår) kan ge mig lite hintar åt vilket håll det är påväg.. vill hellre studera än jobba i höst...

All min färg ha fjällat bort, kanske jag far till solariet idag? men får int nån färg därifrån, men försöka kan man ju alltid...

Saknar er där hemma, första gången jag har ordentlig hemlängtan nu.

ha e n bra dag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0