Torsdag

Idag har jag hunnit med morgonpromenad,köpt solbrillor, rett upp mina skattepapper( så nu missar jag 4000kr) och snart skall jag packa strandväskan. Vi sticker direkt iväg då Jac är klar med uppspelande av green card. Förhoppningsvis steker vi någon timme och sedan hem o äta. Skall dessutom packa ned ca hela garderoben idag. Imorgon startar vi ner till Stockholm, där skall vi njuta av att sova på fint hotell en natt. Jac, du e underbar. På lördagen blir det shopping och sedan dans på båten. söndag-måndag kommer vi att vara i Tenala. Sen Karis. Synd att min familj int är hemma då,

Det är skit dyrt att gå på högskola i Norge, suck. Mamma o pappa måst nog sponsra mig.Om jag nu kommer in..

Nu skall jag packa ihop bikini osv. Här har varit över 27c o sol hela veckan, skall försöka få med mig vädret hem till finland tills nästa vecka. Annors dör man av tråkighet i lilla karis.:) väntar så på att komma hem, den 12.7 ska ja dra huvu fullt me Heni, va int d så? Hoppas att de flesta av mina kompisar kommer med ut då.

hoppas ja får lite färg ida, min önskning för dagen.

Ha de




Kommentarer
Postat av: ann-sofie

Tack, man hoppas ju de iaf! Jepp, de gör vi säkert! :)

2008-07-08 @ 14:39:20
URL: http://ansos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0