Min hemliga bok.

Jag har försökt äta mycket mindre sen jag fick gipset, helt ok har det gått. Idag skall jag ut på stan för att söka efter en "mat o tränings-dagbok". Där skall jag skriva upp det jag äter för varje dag, o föröska ha en dag i veckan då jag får äta precis vad jag vill. Den dagen blir troligtvis söndag. Så vi skall se hur det går, för att det skall lyckas måst Jac vara på min sida, han kan äta gota på jobbet. Så det skall bli intressant. Skulle mer än gärna gå ner 5kg i vikt, men redan om det hålls som det är nu så är det helt okej. Men 6v stilla är en ganska lååång tid:/ Men efter 2v får jag kanske sakta men säkert börja röra lite smått på mig... Hoppas jag.

Men nu i början kommer det nog va svårt att stå emot godis osv, men blir d panik så får ja tråma i mig bara. öh.  Om 2h skall jag på en diskussionstimme me min norksa läkare, genant. 
Önska mig lycka till med att slippa mina chokoproblem. Har nån av er lyckats med det?

Vill kunna vara på beachen i år utan att tänka på att jag har varit 2månader utan träning, hemskt att direkt märka att låren o magen växer. Men bara jag minskar å mitt skitätas så kanske d lyckas, men kan nog bra vara att ja pårikit int kan göra det. svag individ. Hejja malin.



Kommentarer
Postat av: Heni

Nej, ja har inte sluppit mitt chokobehov..!! :D Ha en trevlig helg själv och JO Malle du MÅST äta kinamat igen! (:

2008-01-18 @ 11:16:05
URL: http://heni.blogg.se
Postat av: MARIKA

Det är alltid kul att höra människor säga det där, tack! :) Kommentarer är alltid kul! Hur är Norge? =)

2008-01-18 @ 17:42:38
URL: http://absolutmarika.blogg.se
Postat av: Linda

TACK, det var snällt:)

2008-01-18 @ 19:03:00
URL: http://lindisens.blogg.se
Postat av: MARIKA

Oj da! Vad ar det som hant? Jag soker in till fysioterapi pa Arcada och journalism pa Soc&Kom. Skall du stanna i Norge? Trevlig kvall! =)

2008-01-18 @ 20:11:44
URL: http://absolutmarika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0