klantarsel.

Det är det enda ord jag kan säga om mig själv. Jag har haft nervena mer eller mindre slut nu i 2 veckors tid, trodde aldrig att jag pårikit kan gråta över vad som helst under såhär lång tid, o längre lär det väl bli.

Jag har tappat mitt norska simkort, inte smart. Där har ja alla viktiga telefonnumror osv. Hur fan kan man göra så?! Jag är jävligt dum.

Jag ramlade idag igen på foten, satan. Operationsbordet here I come.

Har ca. 11cm kortare hår och ser ut som en 5åring med grov fetma.

Får s eom det blir Norge nästa vecka, skulle inte orka vänta längre. Imoron fyller jag 20 år, men ja skulle int ens vilja fylla, för jag kan ändå int gra nånting. De som ni kan ge åt mig i present är en bön, be för att bli fot ha läkt ihop bra.

Dra tiden 2 veckor tillbaka så att jag skulle ha blivit hemma fårn affes eftersom min festfiilis var noll. Då skulle jag ha det bra nu.

Kommentarer
Postat av: Karin

Jo nej de e int någo kiva :/ Men ja förstår nog att du har på nervena, du har mer orsak än mig iaf som hetsar upp mig på absolut ingenting :P O ja vill int heller fylla alls, ingen fiilis..

2008-01-07 @ 18:02:42
URL: http://kaarin.papper.fi
Postat av: elin

aj fan, motgångar:/ men efter regn kommer sol! du klarar dej!!

2008-01-07 @ 21:25:46
URL: http://elinsss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0