Handbollsdagar.

Senaste dagarna:

Torsdag

- var jag till sjukhuset för att röntga foten samt besöka en ortoped. Men jag fick inte fara till en sån, så på måndag skall jag till en ortoped pånytt. dock hade benet int växt helt fast, så vi skall se hur det går. Tack Peder för att du körde mig.

- Efter det var dee dags att åka o se på handbollsturneringen som ägde rum i Sandefjord. Drammen,Stif,Skövde och viborg medverkade. Skoij att se ett bekant ansikte, nämligen Johans. Efter matchen hade jag äran att åka med Skövde killarna och äta och sedan vidare in till deras hotell. Däfrifrån gick vi finnar hem till oss. Här blev det handbollskväll med grannarna,Johan samt målvakten Petter, som för övrigt är grannen Erics vän. Både sverige och norge förlorade.

- Fredag började med sovmorgon och sedan lagade jag mat åt mig o sjuklediga Eric. 2-tiden kom johi på kaffe och stannade här o underhöll mig lite. Sedan var det dags för match igen, nämligen Sandefjord-Skövde.  Sandefjord var nog det bättre laget och vann med ca 6 mål. Efter matchen hade vi igen finne samling hos oss, och 12 stupade vi i säng.

- Idag vaknade vi 10tiden och for sedan och se på Skövde.Viborg, då fick skövde stryk med 14 mål tror jag. Nu lagar jac mat, och sedan blir det mera handboll. Skövde hade nog ett lite sämre lag än vad vi hade förvntat oss, men det är så många unga killar där ännu, så de blir nog riktigt hyvä snart.

Som sagt så har det bara varit handboll,handboll och lite till handboll för mig nu, men det är bara roligt. Trevligt att träffa Johan och några från hans lag, ha hade ett trevlit lag o alla var snälla. Typiska svenskar.Skall nog försöka fra över till sverige för att se på deras match, men får se hur det blir med den saken.

Imorgon skall jag se träningsmatchen mellan runar-bodö, och sedan finalerna i EM. Samt umgås med min sambo lite. Hoppas jag får bort gipset snart, börjar tröttna.

1 vecka kvar tills mamma,emma o kim kommer. Jihu. Nu makaronilåda. Festa för min dle i affes idag, nästa gång jag visar mig där blir säkert på hösten. Hejhej!

Kommentarer
Postat av: Karin

Nemen Malin, ha du faktist tänkt hålla dig borta från affes ända ti hösten?!:O

2008-01-26 @ 13:10:54
URL: http://kaarin.papper.fi
Postat av: HELENASCITY

nice ;P

2008-01-26 @ 17:22:18
URL: http://metrobloggen.se/helenascity
Postat av: Linda

jag har prövat på en massa olika, men har inte hittat någon som jag stannat vid. så får se hur det bli med den här. Har använt den några gånger då jag sminkat andra, och den verkar vara täckande och ger en naturlig färg. så jag hoppas den fyller mina krav:) de finns ju många nyanser av den, så du kan ju prova!

2008-01-26 @ 17:34:36
URL: http://lindisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0