funderingar

Nu har jag ätit min morgongröt och solen skiner för fullt ,det är 9 grader ute. Själv sitter jag inne me underkläder och vägrar klä på mig idag. För vad skall jag göra ute egnetligen? När klockan är 19 måst jag klä på mig, för då samlas ett litet gäng från runar här för att kolla på Norge-Polen. så tills dess tänker jag bara ligga o sura på soffan. Det känns förjävligt.

Såhär skulle min dag se ut i normala fall en solig ledig dag:

Först skulle jag bara ut å gå eller springa, beror på vad jag skall träna på kvällen. Sen skulle jag locka någon md mig på ett cafe och efter det gå i butiker och bara njuta. Matlagning o sen vänta på min kille. Sedan skulle jag fara iväg till gymmet då Jac far o träna, o efter träningarna skulle vi tända ljus och bara vara med varandra lite.

När månne jag får en sån dag igen? 1 månad? 3 månader? usch.

Nåja tillbaka till min trevliga verklighet. Igår fick jag veta att min chef inte alls gett timmar åt mig i februari, satan vad trist. Hur fan skall jag klara mig? Jac hamnar betala maten 1 månad till, men det borde nog int synnas i hans ekonomi. Så vi får se om jobbfrågan löser sig för min del, annors är jag varmt välkommen tillbaka till mjölis.

På torsdag skall jag till tönsberg och röntgas samt besöka en ortoped.Hoppas på positivt svar, vill gärna få bort gipset så fort som möjligt, 4 veckor räcker mer än väl till.Jag skall åka dit med Peder från Jacs lag, han går i skola där. Men jag vet inte riktigt hur jag skall slippa hem. Johan Skogberg kommer med sitt lag skövde till Sandefjord för att spela en turnering från torsdag-lördag. Så jag skall se 2 av hans matcher, o sne skall han säkert komma hem till oss o hälsa på. Så vi måst städa lite, vi betyder oftast jag själv fast jag har kryckor. Men skoij skall det bli att se honom iaf:)

Nu är klockan 12 här, ännu 7 timmar tills jac är hemma. Blähh. kommer kanske att skriva ett inlägg till pga att jag har så tråkigt. Ha en fin dag alla!

image52

Underbar bild, men vill att det skall vara Jag o Jac som är på semester NU.

Kommentarer
Postat av: Heni

Herregud jag blev lite skraj när jag såg bilden innan jag hunnit läsa bildtexten. Tyckte att flickan var du, men blev lite förvirrad av att killen inte var Jac! :D Skit stil din chef har! >(

2008-01-22 @ 12:13:50
URL: http://heni.blogg.se
Postat av: Linda

bikinina e från victorias secret. Gillar deras bikinin, men det är väl mest för att de sitter på så fina kroppar där..:) och jep, pilates är helt okej, men går allt för sällan på de!

2008-01-22 @ 13:23:35
URL: http://lindisens.blogg.se
Postat av: Linda

Nog har man ju bytesrätt. men de e ju lite krångligt när de kommer enda från USA.. ja vet int riktit me storlekarna heller, minns int vad jag tog senast. kanske det lönar sig att ta en större storlek om du funderar mellan 2, men annars sku jag nog säga att du kan ta din vanliga.

2008-01-22 @ 14:40:20
URL: http://lindisens.blogg.se
Postat av: otti

moro malle!teenageloven e joni,haha.vilken härlig bild,vill också till solen.istället sitter man här i asvädret o gnäller.suck:D

2008-01-22 @ 15:06:43
URL: http://ottipotti.blogg.se
Postat av: Linda

Nää, int nå farligt. mellan 5-10euro sku jag minnas...

2008-01-22 @ 17:24:00
URL: http://lindisens.blogg.se
Postat av: Sandra

blä malle..hoppas de fixar sig me jobbe o foten!

2008-01-22 @ 17:39:06
URL: http://cestmoi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0