fitt i helvete!!!

Ortopeden sa att det inte ser bra ut, så nu skall jag pånytt på kontroll efter 2 veckor. Det betyder gips i ca 8 veckor. Hur fitta kan jag ha sån jävla tur? o vafö läker int mitt ben ihop lika fort som andras? Om det ser likadant ut efter 2 veckor så opereras jag, roligt att isg ha gått 7veckor o väntat på operation, när de lika bra sku ha kunna operera det direkt o det skulle ha räckt 4 veckor.
Om det blir op. får ja bort gipset i slutet av mars, roligt roligt. Kan ni tänka er hur det känns att vara utan träning så länge??? Nej, det kan ni int. Roligt att vara överlägset fetast o känna sig ofräscast på stranden. FITTTTTAAANNNNNN.

Kan hända att ja kommer till karis 5.2.. Tror jag gråter ihjäl mig snart o vill bara boirt bort bort. Är nästan så att jag sku vilja ta till repet.

Kommentarer
Postat av: Karin

:(.. Va du ti ekenäs sjukhus när de hände? Isf e de säkert dom som ha fumla från första början, e bara skit läkare där... Jodu, ja kan ta dina kryckor iställe, hehe :D

2008-01-28 @ 16:36:20
URL: http://kaarin.papper.fi
Postat av: ein

fy fan:(:( Men som sagt. Du e krigare å klarar de!!!

2008-01-28 @ 20:49:24
URL: http://elinsss.blogg.se
Postat av: Karin

Nå de va nu som fan :/ Min syrra fick en från estland som ortoped när hon had sin axel ur led o han behandla den helt fel så nu kan it hon röra på den odentlit mer :/

2008-01-28 @ 21:50:07
URL: http://kaarin.papper.fi
Postat av: Karin

Aijaa de funkar så. Nå de va ju bra att du fick en bra iaf :) Hoppas de börjar bli bättre nu!!

2008-01-29 @ 10:56:18
URL: http://kaarin.papper.fi
Postat av: Mii

Usch då. jäkla fot som måste krångla sådär:(
och dumma läkare om de inte kunde ha sagt det direkt då!! men hoppas att de nu kan ställa allt till rätta igen ändå. o att din fot blir bättre snabbtsnaabbt igen! de e alltid bara o försöka kämppa på fastän det känns super jobbigt.
- jo, vi spelar nog i samma lag. och fick tom sova i samma hytt med henne påvägen hem o allt :)
visst. klart att de blir lite lessamt ibland när man inte hinner ses sådär jätte ofta nu mera, eller såhär i början iaf. men man överlever med god tur ändå ska vi hoppas :) hoppas att allt blir bra där fort nu med allting! kram :)

2008-01-29 @ 11:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0