Efterlängtad dag.

Idag skall jag proppa i mig hundratals värktabletter och försöka att inte tänka på operationen och foten. För idag är det nämligen en dag som jag har väntat på:)

Om ca 2h bär det av till vanda med mamma,gitta o kanske alexandra.Där skall vi hejja finland till ny seger, och hoppas på att det sker. Då skulle vi få extremt glada killar hem. Efter matchen skall jag igen åka en helvetes bilväg, det gillar inte min fot. Men väl hemma i karis skall jag göra ett försök på att bli lite snygg, men jag tvivlar på om det ens går att göra det längre..
Sedan blir det dags för ett litet 20årsfiras för min del, ut o äta, massage o mååånga kramar, kanske mer tom. Ha it rört i min kille på så länge, ha bara haft värk. Hoppas gud är med oss ikväll;)

Tack annors igår för en trevligt liten tortillakväll, kiva att ni ville ha mig med:) Jag önskar er alla en fin helg, det skall tammefan jag ha. Enda som kan förstöra e om spysjukan smittar jac, den går nämligen i laget. Men snäälla, låt mig få en bra dag åtminstone.

Nu skall jag ligga här o vänta lite till, sedan laga igång mig o hoppas att jag får jeans på mig...:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart vi ville ha Mallan me =) Usch, hoppas verkligen ingen annan blir smittad! Ja kan bli så ja får sjukledigt ;) Ses snart! Hoppas de går bra me farkkuna :)

2008-01-05 @ 09:44:54
URL: http://www.allexaa.blogg.se
Postat av: Sandra

jo nog kan ja,men alltså de e ju bara o skicka ett viesti dit?!

2008-01-05 @ 18:20:57
URL: http://cestmoi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0