Aktiva Malin.

Idag här jag:

-diskat i 3 omgångar.
-städat ytorna i köket
-tvättat alla lavoarer,speglar o wcbyttan.
-rett upp bokhyllan.
-plocka undan allt det jag kan göra.

Det här var nog väldigt riskabelt, tänkte ramla flera gånger. Men nån måst ju städa när vi för en gångs skull får gäster imoron. När Jac kommer hem från jobbet skall jag pina honom att föra bort allt skit han har här, varöfr måste man ha 2 träningskassar mitt i gången? Samt en massa förpackningar ligger i storrumme, det tycks vara svårt att städa efter sig.
Jag borde ännu laga någon mat, men har absolut ingen fanatasi idag, så jac får säkert sköta det. För jag klarar mig bra utan mat tills 17, så förstår inte varöf han inte kan laga det. Han har det helt enkelt bara för bra, har aldrig i sitt liv behövt göra nånting.


Imoron är dagen jag väntat på här. Först sjukhuset, hoppas allt är ok med min fot. Men har haft lite värk i dn nu igen, o d ha d int gjort på 2v, men kanske d hör till att d skall göra d ibland?! Vet inte.. Nå imoron får ja veta, tar till repet om det är negativt svar igen.
Sen skall jag iväg till Jotunhallen och se Skövde-Drammen, på kvällen kommer Johi hit och hälsar på. skoij skoij. Hoppas Jac får sluta från träningen lite tidigare:)

Nu borde Kim opereras, väntar ivrigt på att mamma skall ringa o berätta hur länge han skall ha gips osv. Hoppas innerligt han hinner spela i vår ännu, o hoppas att handleden återställer sig. För det är ändå en så viktig del i handbollen att d it e klokt, men med dagnes tekniker borde de ju fixa sig? Tycker så jävla synd om honom, träningen hade just börjat ge resultat åt honom o han älskar handboll över allt annat. Handboll är en hård sport, så det kan hända vem som helst. Även Jac fast han tror att det aldrig händer nåt åt honom, men jag tror att han igår fick en lite tankeställare efter att ha pratat med Kim. Får hoppas att min lillebrors höger handled snabbt blir bra, för fattar att det inte är så skoij för en idrottsman som han är:/

Nu skall jag städa lite i vårt sovrum ännu, sen får Jac sköta resten. Man märker bra om killen nångång ha behövt  göra nånting hemma, i Jacs fall märks det iaf bra. Men nu är int mamma här o sköter allt, så han hamnar engagera sig lite:D YES.

   ETT STORT GRATTIS TILL LINN OCH LOTTA PÅ ERA FÖDELSEDAGAR!!


image53

invaliderna kim o elin. kan man vara sötare än kim fast någo fruktansvärt har skett? Tror inte det.


Kommentarer
Postat av: Henrica

haha vitsi vi skratta me Tofu åt de där som du skrev att Jac aldrig städar bort sitt skit..:D:D Ni e så lol :D .

2008-01-24 @ 11:12:03
URL: http://heni.blogg.se
Postat av: otti

tack;)

2008-01-24 @ 14:23:49
URL: http://ottipotti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0