Utan gips

På teknomed gick det bra idag, fick lite svar på alla mina frågor. Så nu får jag inte ha gipset mera och jag måst övervinna min rädsla över att stiga helt på foten. Halva benet måst ju som sagt läkas ännu, men det blir inte sämre av att jag går på foten, men springa o sånt kan jag inte. Spinning kan jag snart prova på, samt på helgen skall jag prova simma. Men det kommer att va obehaglit eftersom jag inte ens kan vicka på foten av mig själv. Men nu måst jag övervinna min rädsla, kom igen malle!

Jag köpte 2000kr sandaler som jag måst ha istället för gipset. Sandalen stöder bra men det är lite obehagligt. Bottnet är som en rung boll, så att jag inte kan belasta nån sida av foten mer än nån annan. Synd bara så är skorna otroligt fula. När jag lämnar kryckorna hoppas jag att människor förstår att jag har dme för att jag måst, inte för att jag tycker de är snygga.



Otroligt fula.men förhoppningsvis håller skon vad de lovar,huvudsaken.

Efter att jag hade varit hos läkaren åkte jag hem till runar mamman o pappan på middag, Jac kom oxå dit en stund. De är super trevliga o tar hand om alla. För tillfället kör Jac med deras bil. snällt av dem. Idag har lilla programmet om Jac kommit på tvn, men vi har inte själva sett det ännu.

Imorgon blir det chill o matlagas o kl.18 till runarhallen. Jac o de har 23poäng i serien nu och ligger tvåa, sen är det 3 lag på 20p som är trea. Så vinner inte Jac lag imoron, så blir det hårt för dem att ta sig till slut spel, inget i deras lag ha fungerat efter julpausen, så hoppas det lossnar imoron! blir arg om de förlorar.

till sist skall jag bjuda en bild på min muskliga vad, den är pårikit bara skinn o ben.usch. ni kan tänka er hur fräscht lår jag har.

image64

Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Linda

Simning gör säkert gott för rörligheten! Tänk att benet kan ändra sådär mycket på så kort tid. Man har tydligen muskler som man inte vet om:)

2008-02-26 @ 23:03:04
URL: http://lindisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0