Undrar

Kan kroppen ändra en massa på 3 månader? kommer jag att vara fetare än på länge nu till sommaren? Detta funderade jag på direkt på jag fick mitt gips. Det har lixom varit det jag stressat mest över alla dessa veckor.

när jag hade suttit stilla i 2v märkte jag först att låret hade krympt massor, 1v senare hade även vaden "försvunnit". Nu är det endast löst skinn kvar, äckligt. Ena rövklinten är mycket lösare än den andra, kommer att se snyggt ut. Magen har säkert fått en eller två celluliter till. Men faktist märker jag int ännu så stor förändring på den. Jag äter ju mycket mindre än förut, men jag rör mig inget. Så visst kommer jag att märka skillnad om jag ser mig i spegeln då jag får börja träna igen. Jag vill ha en vanlig kropp men men, synd. För träningen hade börjat visa lite resultat tills min julsemester, men det är sånt man får ta... Skulle nästan vilja lägga upp bilder här hur min kropp ser ut, men ta det lungt jag bespara er från det.

Jag hinner träna vanligt ca 6v före sommaren, så kanske jag börjar känna mig fräsch tills dess. Men tvivlar. Men egentligen vad stör sig nån annan på om jag ser tjockare ut i sommar? Det är bara jag själv, skulle jag int vara så fixerad som jag är skulle jag bry mig skit i det. Tyvärr är detta nånting som snart tar kol på mig, jag är helt sönder när jag tänker på hur jag kommer att se ut i sommar. Hatar denna känsla. o självförtroende är på 0. ycker synd om min kille som hamnar se på min övervikt helatiden. usch.

Och jag vill int höra, "nej du e int någo tjock", för det vet nog ingen annan än jag själv. Men får jag höra några fula ord i sommar så flippar jag o önskar att personen får ha gips i 3 månader själv.

Jag vill känna mig smal, snygg o fräsch. Me det kommer väl först till hösten tillbaka.

image60

Hoppas jag ens hinner få tillbaka den här kroppen före augusti, lite småfet men ändå inte som nu...

Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt att det inte blev någon operation! Du ska nog se att du känner dig fräsch ganska fort igen när du fått träna lite. Inte ändrar ju kroppen så mycket, det är ju mest psykiskt. Man övertygar sig själv om att man e ett monster... Åt mig kan självbilden ändra totalt på 1v bara jag är flitig me tränandet! Men i verkligheten tror jag inte att skillnaden e så stor:) hang in there.

2008-02-08 @ 12:57:28
URL: http://lindisens.blogg.se
Postat av: Karin

Hehe säkert ganska tungt joo :P Men hördu ja tror no de mest e de dä ena bene som ha ändra. Bara du kommer i gång o får börja träna igen så känner du dig säkert myky bättre :)

2008-02-08 @ 16:05:27
URL: http://kaarin.papper.fi
Postat av: Henrica

vi åt tortillas! (: vad gjorde du igår?(:

2008-02-09 @ 08:53:17
URL: http://heni.blogg.se
Postat av: Bara jag.

Sjukt så du kan bry dig om ditt utseende. Visst, det gör väl alla..but you're obsessed!

2008-02-09 @ 19:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0