Torsdag

Idag väckte Jac mig kl.11 då han kom hem från "handbollsresan", sjukt så länge jag kan sova. Sedan har vi kramats o kl.14 for jag till ett lunchkafe´ med M&I. Dock föll ingen mat de hade mig i smaken, så jag tog ett chokladkex. Även Jac joinade oss en stund, så han fick höra om margarethes roliga läkarbesök, läkaren var en käck man som tafsade o flörtade med henne.

Ikväll skall jag baka chokladbollar till Jac o Eric. Roligt när de beställer med mig, så har jag nånting att göra.Dock har jag en jävla huvudvärk, beror kanske på att jag varken har ätit mat eller druckit vatten som jag annors gör?!

Imorgon skal jag till sjukhuset, usch så nervös jag är. Helgen blir det bara att ta det lungt, samt göra ett besök till gymmet med min älskade. Roligt då han är med så hjälper han mig. Vill dit på helgen eftersom gymbesöket troligtvis int blir av idag, vi har ingen bil:( Så jag får kämpa hemma med det jag kan istället.


image55

Vill nån komma hit ikväll? Ni får äta så mycket ni orkar:)

Kommentarer
Postat av: elin

jag vill koma!:)

2008-02-21 @ 18:29:17
URL: http://elinsss.blogg.se
Postat av: HannaH

Tidningen borde komma ut nästa torsdag, tror jag (eftersom jag får den i postlådan imorgon). Visst finns VR i Norge? ;)

2008-02-21 @ 19:47:05
URL: http://starhannah.webblogg.se
Postat av: HannaH

vah? det var då konstigt. Fick nämligen mess i höstas av min moster som bor i oslo att hon ville att jag skulle skicka fr redaktionen och visa mina jobb, eftersom hon inte hittade den där. Jättekonstigt, för den borde finnas. Eftersom den fanns på flygstationen på Island. Hur får du tag i den då?

2008-02-21 @ 19:56:36
Postat av: HannaH

häftigt! egentligen bor min moster i Ås (eller hur det skrivs...). Jag skall skriva till redaktionen och fråga om det här, för det konstiga är ju att det står i Norska kronor på tidningen.

2008-02-21 @ 20:09:39
Postat av: HannaH

okej, bra att veta :). Trivs du förrästen bra i norge?

2008-02-21 @ 21:25:13
Postat av: Emilie

Den e från 1996 :)

2008-02-21 @ 23:33:11
URL: http://emiliten.blogg.se
Postat av: Alexandra

Nu har du hela 2 inlägg, förväntar mig likadant när jag vaknar imo på dagen :D Kram

2008-02-22 @ 04:42:10
Postat av: Henrica

haha nå oftast ses vi ju omkring fyra gånger i veckan, o de kallar ja nog int sällan. Man har ju annat liv än killen också! (:

2008-02-22 @ 08:19:23
URL: http://heni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0