Söndag

Idag vaknade jag kl.11.30 och är på bättre humör. Runars fysioterapeut gav ett tips om vart jag skall vända mig för att få mitt inlägg, så imoron skall jag ringa dit. Tack Alex!
Vi var ute och gick 1,4km (fan va ja e bra), och hyrde en film, hoppas den är bra. Idag lagade jag nått nyt recept på kycklinggryta, helt ok blev det. Jag är välrdens bästa husmor.

Det är meningen att jag skall få gå på gipset nu, men det går inte.. Eftersom gipset e tjockt där under så måst ja lyfta höften så högt o d gör ont. Ja vill att det är påsk nu så kanske jag inte har ont mera!!!

En resa står högt uppe på min "jag vill lista" just nu. Hoppas det blir nån resa före augusti iaf! Får se.
Skrivandet flyter inte alls idag, men hoppas jag iaf får läsa andras bloggar ikväll, så skriv flitigt.

image59

Freias goda friklöver choklad står för min underhållning ikväll. namm.

Kommentarer
Postat av: otti

haha,nejnej,de här handla nog int om nån kompis:D vi kan dra de sen.joo,ska bli härlit!!o va skönt att du had kunna fara o gå lite,måst ju kännas underbart:)

2008-02-24 @ 20:35:25
URL: http://ottipotti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0