solig dag

idag är det ca. 10c o full sol här, då borde ju min dag bli bra:) skorna är bekväma samt mindre värk inatt. hoppas det fortsätter såhär. Om 1h skall jag träffa en egen läkare o fråga om rehabilitering osv, hemskt att ha 1000 frågor men inga svar. Igår badade jag badkar för första gånget sen jag blev skadad, det var skönt för både skropp och själ. Passade tillika på att sparka lite extra med foten, det resulterar i sjuka muskler ida. snyggt.

17-tiden skall jag och titta på Iselins häst och sedan hem och chilla med henne. 20-tiden söker Jac mig får jag hoppas, om han har hunnit få bilen. Han kommer att få en splitterny bil, eller den är från december 07. Han betalar 3000kr per månad, och får efter sina år här köpa den. Så det tycker han att är perfekt. Hoppas bara att bilen faller in i hans smak oxå.

Idag skulle jag mer än gärna träffa nån kompis där hemifrån, skulle vara skönt. Hemskt ayt int träffas på en tid för då hänger man inte med nånting mera:)

Ha en bra dag! Det skall jag ha, o int tänka på vad som kan hända med foten. För de lovade att det inte sku bli operation, så får hoppas det håller...

puss

Kommentarer
Postat av: Henrica

Du har rätt, de sku sitta hemst bra med en tjejjis ikväll.. ): (:

2008-02-29 @ 11:41:01
URL: http://heni.blogg.se
Postat av: Linea

god helg til deg

2008-02-29 @ 23:02:54
Postat av: Linea

god helg til deg

2008-02-29 @ 23:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0