Onsdag 13.2

Godmorgon!

Jag vaknade för en stund sedan och blev glad att jag lyckades sova relativt länge. Natten var igen en gåg en helvetisk natt.Jac vaknade ca .4ggr inatt  av att Jac hade mitt täcke o att han pajade mig på magen, lite obehagligt då han gör detta i sömnen.

Jag har så ont i axlarna och nacken ännu, pga. kryckorna. Men det är sånt man får ta, över hälften av tiden är undan redan. Idag skall jag kl.12.30 och träffa en tjej som heter Trine, hon skall hjälpa mig med skolor och sånt. Så vi skall se om mina betyg är tillräckligt höga, men det tvivlar jag på.. Klockan 16 kommer Jac hem och då skall han få njuta av mina goda makaronilåda. namnam. Kl.19 har han träning idag, vilket betyder att jag också måst träna det lilla jag kan. Sen är den här dagen undan igen, så vi får hoppas att dagen går fort.

Imorgon är det ju alla hjärtans dag / vändagen, denna dag har jag aldrig firat så mycket på det viset. Och det lär inte bli något annorlunda i år. Men kladdiga chokladmuffins och chokladbollar skall jag baka till fram förallt Jac, men även lite till svenskarna. Och så måst ju tyvärr bagaren själv säkert stoppa ner några i sin mun också. Nå 2v kvar får jag gära nåt åt min mage, som jag nu visat på bild åt mina närmsta vänner, en liten chock kan jag berätta för er.
Kl.19 imorgon har Runar hemmamatch mot Drammen. Den matchen borde de nog inte vinna, eftersom Drammen är överlägsna. Men man skall aldrig säga aldrig. Så vi får se. Det roliga är att runar råkar ha 3/4 tv kamper denna månad, så det är skoij att få se matchen pånytt.

På tal om TV, vårt canaldigitalpaket är försvunner igen, så nu är vi säkert utan kanaler i 3veckor igen, nice. Igår skrev Jac på ett nytt kontrakt med Runar, 2+1 år. Detta betyder om allting går bra att jag borde ha studierna på det klara då och vi kan fortsätta vår framtid. Går allting riktigt som planerat tror jag att det kommer tillökning efter ca.4 år. Skönt. Så när han typ är 25 år ger han sig ut till större ligor, det är heelt okej enligt mig. Och i kontraktet ordnar de dessutom en hyrbil för en billig peng likadant med hyran. Samt att han får lite mer pengar så att det blir lite över i månaden efter alla utgifter. Så han är nöjd :) Och ett jobb får han ju såklart, så killen kommer att bli rik snart. annat är det med mig...
Kan inte nån ge mig en film som visar hur mitt liv efter 4 år ser ut? Vill veta vad jag studerar till, samt om Jac ännu är vis min sida, eller kanske det är nån helt ny? Skrämmande.




image66


Namnam, finns ingen godare frukt just nu.

Kommentarer
Postat av: Henrica

Vad scary att läsa om tillökning!:D ajj så han har skrivit under kontraktet nu? (: Det är ju jätte bra! (:

2008-02-13 @ 11:28:13
URL: http://heni.blogg.se
Postat av: malin

ta d me lite humor, kan bra dröja 10 år oxå:D

2008-02-13 @ 11:45:14
URL: http://malinsss.blogg.se
Postat av: Åsa

hehe jepp det är jag Åsa från Åsvängen ;)

2008-02-13 @ 12:12:01
URL: http://occy.blogg.se
Postat av: Linda

3 år till i Norge. Härligt. Då blev ju allt plötsligt mycket klarare för dig också! kanske jag flyttar till norge och gifter mig med den mörke mannen, så får du sällskap där:)

2008-02-13 @ 18:26:08
URL: http://lindisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0