Ny layout

Eftersom jag i fredag vill bli gamla Malin igen som kan vara glad, så ville jag ändra till en trevliga layout på bloggen. säg till om ni vill att jag byter tillbaka. Fast det gör jag ändå inte.

Runar förlorade matchen med 10 mål, de har svacka. De har råd att förlora högst 2 matcher till om de vill hålla andra platsen i serien, men jag tror inte det kommer att lyckas.
Nu har jag fått onsdagen att gå åt, fort har det gått. Nu är det endast 1 dag kvar, sen får vi se om jag faktiskt blir normal igen eller en bitterfitta som bara vill vara ifred.
Imorgon går dagen fort, kl. 14 ska jag margarethe o iselin o käka lunch nånstans. Kl.18 blir det gymmet med Jac. Alla stirrar konstigt på mig då jag vistas på ett gym, men de får stirra så mycke de vill. Jag kan ju int träna effektivt för 5 penni, men jag njuter ren av att få vara där. :) Sedan skall jag bara chokladbollar till Eric, o sen är dagen jag väntat länge på här.

Nu skall jag snacka med alexa på msn, sedan o bädda sängen, härligt med nya lakan. Mindre härligt att sova ensam.


 image54  

margarethe och iselin. 2 underbara flickor som gillar att festa;)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

snart får du festa med dom :)

2008-02-21 @ 01:14:54
Postat av: otti

jo,tror nog att du tänker riktigt rätt!IMORON kan ditt nya liv börja;) vi ska ut med flickorna på lördan,sku va GRYMT om du sku vara med!

2008-02-21 @ 08:48:41
URL: http://ottipotti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0