måndag

Imorgon skall jag träffa en oropedi ingenjör, vi skall försöka hitta nåt som passar min fot. Skon jag får kommer att vara lika hård som en träsko. Så någo vackra skor får jag bara drömma om. Idag har jag gått lite mer på foten än igår, men är nog alltför rädd ännu.. Ikväll skall jag vara utan gips i 2 timmar å att foten får öva på att själv hållas rak.

Ni kommer ihåg att jag berättade att sportmagasinet var här o gjorde ett progra om jac? Imorgon kommer inslaget om jac i sportmagasinet. De filmade inte mycke från oss, så för mig blir programme oxå helt nytt eftersom jag bara sett den lilla del de gjorde hos oss! Hoppas Elins tavla kommer med:D

Nu har jag just gymppat lite med armarna, är riktigt slut. om 4 veckor SKALL jag sitta uppe på en spinningcykel, det är mitt mål!!

Just idag skulle jag ännu vilja bo hemma o int behöva fundera så mycket på pengar,mat,hushållsgrejjer mm. Har upptäckt att det var en dröm att bo hemma, men ändå så mycket skönare att få ha mitt o jacs gemensamma hem. Finns både fördelar o nackdelar med båda.

Nu skall jag se på Friends, är inne på 7nde säsongen, så har underhållning några dagar ännu!

Kommentarer
Postat av: elin

rätt intsällning hörru malin!
Meddela sen om tavlan kom me:D haha

2008-02-25 @ 20:12:29
URL: http://elinsss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0