Lördag

Det var roligt att vara till gymmet igår, men jag får noh hålla mig borta från cykeln tills jag kan trampa med båda. För det var svårt:( Men muskelgrejjerna uppskattade jag, och et resulterar i ganska sjuk kropp idag. Imorgon igen;)

Snart skall jag laga morgonmål, ägg o varma batonger, lite vardagslyx. När det är klart väcker jag min kille. Efter det kanske vi drar ut på stan och sedan skall vi sitta bänkade framfrö våra datrer i hopp om att webb tvn fungerar, kommer nämligen bk-sif där. Roligt att finland nångång satsar lite de oxå.
Efter det skall vi ut o äta nånstans o sen vet jag int?! Är sugen på att gå ut, men det går nog inte tror jag..

Idag är det endast 6 dagar kvar, yess. Kanske jag sedan får börja stöda på foten igen? Annars låser jag in mig i en garderob o stannar där och deppar. Fan med er alla som kan träna inför sommaren. Bläh.

Vad skall ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Karin

De e allt för mycke läsas, int alls min grej fast ja trodd de :/ Joo nå ja hoppas nervena håller men födelsedagsbarne har en tendens att börja bete sig som ett svin när han blir i fyllan nuförtiden. Men no blir de väl bra, får va likadan själv bara :D Ha en bra lördag :)

2008-02-16 @ 10:15:39
URL: http://kaarin.papper.fi
Postat av: Karin

O joo, lägenheten håller ja nog :) Blir ju lite längre väg ti skolan men de stör int :)

2008-02-16 @ 10:24:16
URL: http://kaarin.papper.fi
Postat av: Karin

Neej nej malin int e ja de, vi e no bara "kaverin" lr va fan vi nu e :D

2008-02-16 @ 13:32:08
URL: http://kaarin.papper.fi
Postat av: Aliiin

Hahaha jag bröt också benet på en fest.. vad hände dig?
Jo jag kan träna nu, men jag har tappat mycket i styrka och mitt brutna ben är mycket slappare än det andra. MEn det är verkligen ett rent helvete.. man kan inte göra någonting.. men nu hade du "turen" att bryta under vintern.. jag bröt mitt ben natten till min semester i somras. Jag bröt det mindre benet till smalbenet. Hur hittade du min blogg btw? :)

2008-02-16 @ 15:21:19
URL: http://aliiin.blogg.se
Postat av: Anonym

Japp, han var riktigt duktig! Jo, skall en sväng till ekenäs o se på nattfotis först o sen börja dricka. Ha en skön helg!

2008-02-16 @ 16:45:10
URL: http://www.allexaa.blogg.se
Postat av: Mii

Mm.. de e många som e sjuka nu :( jo, det går nog bara bra med oss tack:) ja.hm.. de har nog gått sådär- har inte fått nå direkta resultat ännu, men man får iaf hoppas på det bästa :) hur har ni haft det där nu? hur e det med din fot?

2008-02-16 @ 17:01:29
Postat av: Aliiin

Haha vad kul, jag och tuttbarbie är hemma hos mig just nu och ska till sturecompagniet där jag bröt benet.. ska ta tjuren vid hornen idag! Men jag var också rädd att jag hade blivit tjock, men alla sa att jag hade gått ner i vikt istället. ser att du ska ta bort gipset om 6 dagar.. hoppas du får stödja dig på benet då. det fick inte jag på ytterligare 2-3 veckor. Gah, jag förstår exakt hur du mår!

2008-02-16 @ 18:19:02
URL: http://aliiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0