lördag 2.2

Igår agerade Jac som sagt filmstjärna. De kunde inte filma så mycke hemma hos oss för det var för mörkt, så onödigt att vi hade städat. Jag slapp oxå delta. Dock filmade de min avskedstavla som jag fick utav Ello. Så tar de me den så är många av mina kompisar med i programmet;)

Igår lottade de ut 2st "hemmadatorer "PC"(eller va det nu kallas) på Jacs jobb. Jac den jävelen vann båda. Det är sjukt. Han kom hem som en solstråle. Nu återstår det att se om datorerna fungerar, och sedan får han skaffa skärm till nån av dem. För 3 datorer behöver vi inte. En annan sak som gjorde mig gladmigår var att Erics flickvän Jenny kom hit, och med sig hade hon nyaste veckorevyn. Bra tjej är hon:)

Idag kommer mamma,emma och kim hit, de borde vara här runt 15-tiden. Vi skall laga en kaka åt emma, hon blir överlycklig. Skall bli skönt med lite besök. Orsaken till att de kommer idag är att Runar möter Sandefjord TIF imoron, faaan vad rolit det skall bli. Förra derbyt vann Runar med 1 mål, så skall bli intressant att se hur det går nu.. :) På tisdag åker familjen hem igen, då är det bara 6 dagar kvar tills jag får veta hur det blir med min tröga fot.

Det negativa med denna dag är att det har börjat snöa här:( Svårt med kryckorna blir det nu. Trots det är nog foten det mest negativa ännu.:D

Ha en fin dag alla! Skulle gärna fota lite, men min kamera har sagt upp kontraktet tror jag, kanske mamma har med sig en ny åt mig;)

image56

Nu får vi njuta av mammas mat i 3 dagar igen. Namm.

Kommentarer
Postat av: Karin

Oj gud viken tur Jac had :D De e ju bara att sälja så får ni pengar. Mammas mat e bra!

2008-02-02 @ 13:47:52
URL: http://kaarin.papper.fi
Postat av: Emilie

Hej Malin! D e riktigt bra, livet är lite stökigt bara, jag vet int rikit vad jag vill :) hu e d me dj då?

2008-02-02 @ 15:09:19
URL: http://emiliten.blogg.se
Postat av: HannaH

Hurra för VeckoRevyn!

2008-02-02 @ 16:18:18
URL: http://starhannah.webblogg.se
Postat av: Heni

ni har ett kiva kök :)

2008-02-04 @ 13:56:01
URL: http://heni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0