Listan om Jac.

Jag har tjatat så mycke på jac om att jag skall få göra en lista om honom, nu fick jag det.Det kanske inte intresserar er, men som sagt så skriver jag för min egen del så att jag har nånting att läsa i framtiden.


1.vad heter du?
Jac
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jac
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Frank
4. vilket stjärntecken är du? Vädur
5. vilken årgång är du? 86
6. var bor du? Sandefjord
7. bott utomlands? Ja, bor just nu.
8. flyttat antal gånger? 2ggr
9. vart skulle du vilja bo?Spanien
10. Yrke? Kock

UTSEENDE.
1. hur lång är du?
186 cm
2. hur mycket väger du? 78kg
3. hårfärg och frisyr? Ingen hårfräg o ingen frisyr
4. ögonfärg? Blå
5. mest nöjd med? ögonen
6. minst nöjd med? håret
7. skostorlek? 45
8. glasögon? nej
9. har du några piercingar/tatueringar? Nej, vill int ha heller

FAVORITER.
1. filmer?
Knocked up
2. låtar? metallicas låtar
3. årstider? sommaren
4. mat/dryck? mos o ugnskorv o fanta
5. djur? katt
6. färg? mörka färger
7. parfym? hugo boss

8. tv-program? friends.
9. sysselsättning? spela handboll

KLÄDER.
1. vad använder du just nu för jacka?
Runar jackan
2. vad använder du just nu för skor? ett par blend
3. favoritfärg på kläder? mörka
4. vilket plagg skulle du vilja ha just nu? ingenting
6. favoritaffärer? matbutiker
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Int en krona
8. vad har du för byxstorlek? 33/34
10. vad har du för tröjstorlek? L

BLANDAT.
1. vad heter din morfar?
Vet inte
2. var har du i din jackficka just nu? ipod,mössa o vantar
3. vad är du beroende av? snus,tv
4. vilket land kommer du i från? Finland.
5. vad tror du på? ingenting
6. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? martin luther
8. vad köpte du senast? mjölk,klyftpotatis,choko,morötter
9. har du nåt husdjur? nej.
10. var bor du? norge
11.Framtidsdrömmar: handbollsproffs

PRYLAR.
plånbok:
En som jag fick av malin till födelsedagen
tandborste: el-tandborste
smycken: nej.
solglasögon: jo
underkläder: björn borg

Nu reste jac iväg så jag skall sysselsätta mig själv lite. ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: emma

hur är det att bo i norge då ;)
är det inte jätte dyrt att bo där

2008-02-20 @ 11:56:09
URL: http://www.enlitentax.blogg.se
Postat av: Henrica

haha Jac e så invecklad :D. De va skoj att läsa :D

2008-02-20 @ 13:04:13
URL: http://heni.blogg.se
Postat av: elin

"hårfärg och frisyr? Ingen hårfräg o ingen frisyr". Malin ja dör av skratt:D

2008-02-20 @ 16:30:40
URL: http://elinsss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0