Lista

Eftersom jag är en person som gör allt för att fördriva tiden, stal jag den här listan utav Linda (adnil.papper.fi)

Tio första:

Första bästa kompis: sam
Första bil: Vet inte hur länge det skall dröja före jag köper en egen bil åt mig?!
Första kärlek: andreas forse´n i lågstadiet
Första husdjur: Kaninerna Skrållan och Lisa, de första och enda husdjur vi haft.
Första semester: Åland och hälsade på min kusin Nico när jag var 4 månader.
Första jobb:  Kockassistent i Lärkkulla vid åttans sommarlov.
Första köpta skiva: har faktist ingen aning mera
Första riktiga kärlek: Jonas Bilenberg
Första piercing: I naveln, tyvärr finns den inte kvar längre.
Första konsert:  Popkalaset

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Legendariska kossukolan på juldagen
Sista bilfärd: Hem från Jotunhallen igår
 Sista filmen du såg: No reservations
Sista ringda telefonsamtal: Trygdetaten
Sista bubbelbadet: Lojo simhall, förra våren. herregud..
Sista spelade cd: Avskeds cdn jag fick utav antte
Sista kyss: På stan idag
Sista gången du grät: idag
Sista måltiden: Grönsakssoppa

Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar? jo
Blivit arresterad? Jo, men efter 1minuters snack med poliserna var jag fri igen.
Blivit kär vid första ögonkastet? Nej
Varit på tv? Jo, senast då Runar mötte Stif
Fått ditt hjärta krossat? jo
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej
Haft ett one night stand? Njo
Busringt till nån? Klart det

Sju saker du har på dig:
1. Ful turkos topp
2. Jacs gamla träningsshorts
3. Trosor
4. Trosor
5. En sock
6. 2 pandora armband
7. Har ingen sjunde sak på mig

Sex saker du gjort idag:
1. Varit o gnällt om sjukledighetspengar
2. Sett på film
3. Lagat mat
4. skrapat skinn från foten, fyyyy satan
5. Tränat det lilla jag kan
6. Hållt mig till min vardagsdiet

Fem favoritsaker (ingen speciell ordning):
1. Mobiltelefonen
2. mina nya äkta pärlörhängen
3. Kryckorna, skulle inte klara mig utan dem
4. Mina fina tavlor
5. Laptop

Fyra personer du kan berätta allt för (utan inbördes ordning):
1. Jac
2. Mamma
3. 2 av mina närmaste tjejkompisar
4. Bomans kissorna

Tre val:
Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter? Sommar såklart, fr.om nu hatar jag vintrar.
Choklad eller chips? Chokomonstret är mitt andra namn

Två saker att göra innan du dör:

1. Skaffa familj
2. Resa till alla spännande länder

En sak du ångrar:
1. Finns många, men te.x att jag for ut på juldagen trots jag nästan var bombsäker på att jag skulle bli hemma.

Kommentarer
Postat av: Heni

Åh vilken ljuvlig lista, okej om jag stjäl den?(:

2008-02-12 @ 13:08:09
URL: http://heni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0