Fegt.

Jag fick en anonym kommentar : "sjukt så du kan bry dig om ditt utseende. visst det gör väl alla.. but you´re obsessed".
Moget att int våga skriva ut ditt namn? Skall föröska få fram vem det var som skev, eftersom min vän här kan ta fram ip adresser ovs;) haha.

Vill bara säga det att du knappast förstår hur jag känner mig. Sitter man stilla i 3 månader pga en sånhär skit sak, så får man till sist fel i huvudet. Hemskt att bara sitta i lägenheten och int kunna göra nånting. Så du skall int uttala dig om saken om du själv int suttit stilla i 3 månader. Okej?  Och är man van att idrotta så vet jag att alla med skador är jävlit ledsna. Kanske du int e en sån? men iaf. Och jag har dessutom blivi kallad en massa fula ord pga  min kropp, så kanske det är därifrån jag blivit så här rädd.
Jag blir bara så arg då jag läser nåt sånt där, du vet ingenting.Hoppas att du själv får sitta stilla 3 månader snart. Så kanske du lär dig :)

För jag bryr mig medelmåttligt om utseende, vill känna mig fräsch. Men jag kan ju berätta tex för dig att jag har sminkat mig 3ggr på 2 månader osv.

Det här fick mig att tappa lusten med bloggen. Visst alla f¨r skriva vad de vill osv, men just det där ämnet är känsligt för mig just nu.

Bläh.

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag va me om samma sak här. Jag skrev ut om en massa grejer hur jag känner mig o fick en anonym kommentar att jag ska skaffa mig ett liv. Så jävla fegt. Man kan ju lika gärna låta bli att skriva alls då.

2008-02-10 @ 13:38:04
URL: http://kaarin.papper.fi
Postat av: Emilie

Jag förstår dig precis Malin. Jag har blivit opererad i benen/knä 3 ggr nu, 2 ggr på 2 år. Att gå på kryckor, äta medicin 3 månader och ge spruta i sin mage 6 veckor är jävligt deprimerande. Att dessutom få beskedet att knä aldrig mera kommer att bli helt bra igen och man går upp i vikt av att bara se på en tårtbit är knäckande. Så svar på din fråga: Jag har faktist varit så deprimerad att handboll var ett avslutat kapitel sen min operation i mars förra året. Men sen min resa till tyskland i januari och en vecka med bara handboll kom min motivation och min vilja tillbaka. Så jag skall försöka vara i skick till nästa säsong, men försiktit och långsamt med tanke på knäet. Så ge int upp malin, jag ska inte heller göra det :) Sköt om dig!

2008-02-11 @ 00:36:24
URL: http://emiliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0