Bra dag

Det här blir en bra dag tror jag, om inget oväntat inträffat.Solen lyser och jag känner mig glad. _Det är 9c ute o kl. är lite över 10, härligt. Snart skall jag till svenskarnas o duscha sedan chilla lite o laga mat. 17tiden drar vi upp till runarhallen, hoppas runar vinner, då har de silverplatsen i tabellen säkrad.

Mina nya skor stöder jätte bra, men är lite rädd att det klämmet mot det sjuka benet, men jag måste glömma mina funderingar. Skulle bli tokig om de gör min fot sämre. Inatt sov jag utan gips, hade dock ett tunt förband irunt, var rädd först men d kändes inte nånting annorlunda i foten ändå:)

Längtar tills fredagen oxå, då skall vi få se Iselins nya köp, nämligen en häst. Hon är crazy. Jac är smårädd för mina norska vänner, de säger vad som helst o visar vad som helst. Så vi kan inte hålla oss för skratt, o Jac ifrån att bli generad.haha.

hörs senare.

Kommentarer
Postat av: otti

va kiva att läsa en glad blogg av dej malin!:) ha en superhärlig dag!

2008-02-27 @ 10:27:03
URL: http://ottipotti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0