Avsked.

... är det värsta som finns!!

Efter 3 underbara dagar med mina syskon,mamma o jac, är dagen här. Mamma stannar till lördagen så att hon kan komma med mig till sjukhuset och jag eventuellt med henne tillbaka till finland. Emma älskar Norge o att vara hos oss över allt annat. Hon är pårikit så bra, o ja älskar henne så. En livlig tjej med myyycket stora drömmar, underbart. Igår då hon sa godnatt åt mig och jac så grät hon helatiden. Idag på morgonen så for vi och väcka henne, hon började gråta igen. Hon ville inte hem:( När Jac skulle iväg på jobb kl.8 så lyfte han upp henne o hon storbölade.Till och med Jac fick dåligt vara:( Efter det så grät hon konstant i 30minuter, nu är de påväg till tågstationen. Satan vad det bränner i mitt hjärta ännu. Får sååå dåligt samvete då jag bor här istället för hemma i finland, hon ser ju (underligt) upp till sin storesyster. Nå är foten min bra nu på torsda så skall vi ordna en resa åt henne hit, hon får resa ensam:)

Kommer säkert en längre rapport om de här dagarna bara jag hinner. Nu skall jag vänta på att mamma kommer tillbaka, men hon har fått ont i ryggen, så hoppas det blir bättre..
Skulle sätta in nya foton på pixbox, men hittar inte sladden:( Imoron skall jag o mamma och se på jacs match i oslo, sen är dagen med stort D här, skall jag opereras eller inte? hoppas int...

Älskar dig Emma!! (o kim)

image57  

Gullungen fyller 10 år. tyvärr missade jag kalaset. skulle kunna äta upp emma:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ne, som tur inte. några fingrar har jag bara lyckats stuka! men det är inte hela världen. de borde läka här inom denna vecka hoppeligen :)

2008-02-05 @ 15:56:06
Postat av: mii

jätte söt, hon din syster annars :)

2008-02-05 @ 15:57:34
Postat av: Karoliina

Men stakin:(

2008-02-05 @ 16:08:14
Postat av: Linda

Nåå, golle vad söt. Stackarn som gick sådär sönder...

2008-02-05 @ 19:51:47
URL: http://lindisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0