1.2.2008

Ojj, jisses då var februari här, hoppas februari går ännu snabbare än januari, då börjar tåget sakta men säkert vara i mål. Klockan är snart 9, och jag är uppe. Det har inte hänt frivilligt den senaste tiden.
Idag började jag ringa runt till sjukhuset för att försöka få tag på den svenska läkaran jag hade då jag va dit. Jag blev vidarekopplad till ca 4 avdelningar men det gav inget resultat. Men jag gav mitt nummer så hoppas hon ringer mig tillbaka.. Jag blev skickad till en annan stad pga att jag skulle till en fotortoped, det trodde jag ju oxå eftersom jag undersöktes på en ortopedisk avdelning. Men nu visade det sig att flickan "bara" var vanlig läkare. Så ja måst nu föröska få tag på henne. suck.

idag slutar Jac jobbet redan kl.14, det beror på att sportmagasinet skall komma hit och filma. De skall göra någon grej om Jac eftersom han lyckats bra första halvan av säsongen. Hemmet är iaf städat, men det är så tomt här så det ekar:)

Emma har väntat länge på att komma hit på vi hade fint väder i 2veckor, men nu är det andra dagen det regnar. Så vi får hoppas det är fint imoron då hon kommer.

Idag borde det vara sista dagen tattarkärran rör sig på banan, men det beror på om jac har förstått att fixa alting. Annors får han säkert en ganska saftig böter om inte tullverket fått in någo papper på var bilen är...

Kan det inte vara 1.3 nu? koska mä en jaksaa enää. nu skrev jag säkert stavfel.. men iaf så verkar int mina nerver bli något bättre, det bokstavligen bränner i huvudet så arg som jag är. o vill int att sportmagasinet kommer hit. vill bara vara ensam. och somna in tills dne dag jag kan gå igen. för med min tur har benet blivit ännu sämre nu på 2 veckor. och om 2v jämt borde jag göra min första jobbtur på vita, lycka till.bla bla.

Ha en trevig helg alla!

Kommentarer
Postat av: Johanna Björk

hej på dig !

jag tänkte slänga ett tips till dig om gratisbio.
på den sidan kan du få gratisbio biljetter genom
att klicka på länkar, anmäla dig till nyhets brev, shoppa med mera. du väljer bland över 800 saker och göra. du kan spela med mera. för varje sak du gör får du poäng , när du samlat ihop 400 poäng har du din första biobiljett i brevlådan. på tal om det så kan du även samla ihop 1000 poäng och då få ett present kort i vilken affär du önskar.

mina favorit med hela gratisbio är just gratis
present kort, jag har present kort på över 3000
kr med poäng jag samlat in. bland annat på kicks
stadium hm och vero moda. men man väljer ju själv.

visst kanske du fått en massa länkar om sådant här.
kanske svårt och tro men på gratisbio finns det en
sida som heter resentioner, där kan du läsa om nöjda personer som fått en massa genom den sidan.

varje månad har man även en tävling och vem som värvar flest ( värva dina vänner se till att de skrapar ihop 100 poäng och då är de dina värvade )
nu i januari vann en person en mobil, en annan en modell dag , och den tredje ett nintendo wii.

jag tycker du ska anmäla dig och ge det ett försök.
det är gratis och har du frågor så finns jag här :)

här anmäler du dig = http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

och du ? jag ger dig 75 poäng från start denna månad !

2008-02-01 @ 09:24:02
URL: http://www.someones.blogg.se
Postat av: Karin

Nej knappast gör ja de, e nog int min grej. Hehe joo, ja ville ju de :) Sku va helt rolit att studera de kanske men e nog int sen igen någo ja sku vila jobba me hela live.. Ha du kommi nån vart me va du ska studera?

2008-02-01 @ 13:08:27
URL: http://kaarin.papper.fi
Postat av: elin

haha jaa-a vem vet. kanske ja snart ligger där breve dig när du vaknar en morgon:) Sku iaf ivlla komma! om int du nu kommer hem tidigare såklart.. kriga!

2008-02-01 @ 14:05:24
URL: http://elinsss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0