Onsdag

På måndag var jag på ett Stramopp pass på gymmet, och idag kom benvärken. Herregud sålänge sen ja ha haft ont i benen, skönt. Konstigt att det kom idag bara, för igår gick det hu bra som helst att träna på löpbandet igår. Nå likaväl steg jag upp 7.30 och gick på morgonspinning till gymmet, så nu känner jag mig redo för dagen.
Efter spinningen gick jag till läkaren, och de tog ett prov av mig.

Resten av dagen skall jag föröska läsa 50sidor i en bok, fysisk fostring.Städa lite kanske jag oxå får till. Kl.14.30 är det start till Runarhallen där killarns skall äta, sen ska jag med och se på en viktig match i Oslo. Laget de möter har 4poäng mera än Runar i tabellen, så jag tror tyvärr det blir en förlust idag. Senaste matcherna har jag bara sett ett blekt Runar lag, men kanske de vänder...

På fredag,lördag,måndag och tisdag skall jag jobba, och nästa torsdag är det äntligen start hemåt igen!:) Kanske vi alla borde hitta på något på fredag, det skulle vara kul!
Jag behöv bara inhandla en julklapp till, det är åt lillesyster, sen är jag klar med det. Kommer bli en skön jul i år, då man får se allihopam igen. Men juldagen vet jag inte ens om jag firar i år, tråkmåns som jag är.

Varför kan jag inte få mera pengar i studiestöd?! Dumma Jac!!!

Ha en bra dag och håll tummarna för Runar ikväll.


Kommentarer
Postat av: Sandra

När e du Karis? :)

2008-12-10 @ 11:45:24
URL: http://killerqueen.papper.fi
Postat av: Sandra

Jag kommer lördan den 20.12 o far tibax söndan den 4. Så vi ses snart! :)

2008-12-10 @ 13:45:36
URL: http://killerqueen.papper.fi
Postat av: HannaH

Tusentack Malin.

2008-12-10 @ 14:31:44
URL: http://starhannah.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Nå ja sparar nog Affes ti juldan, har ju int sett Acke på sex veckor så jag far nog hellre hem på kramkalas den lördan :) men kom nu ut på juldan, de e då e de händer :D

2008-12-10 @ 15:14:29
URL: http://killerqueen.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0