Onsdag

Haft värk i foten o benet en stor del av natten och Jac har fått feber:( Vi sovde nästan inget. Hoppas jag slipper bli sjuk igen.Det är fräckt om jag blir det, för jag har inte smittat Jac på 1,5 år:D
kl.7 på morgonen var jag o handla till sjuklingen.

Idag skall jag packa tills Finlands resan. De julklappar jag har köpt kommer ta mycket plats, så tror Jac får ta hem dem på måndag. Lite partykläder skall jag ta med, förhoppningsvis blir det utgång på lördag, annors får det vänta tills Oslo 27.12.

Jag har slött. och klockan är 9 på morgonen. Bra dag på kommande.

Jac behåll dina baciller, men månne it jag är smittad redan, men kanske de int bryter ut;) Skulle gärna vilja ha en skön vecka i finland. Alla som bor utomlands förstår hur skönt det är att komma hem till lilla tryggheten i finland, int sant?=)

Skit inlägg. skit dag. hej



Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo verkligen! Alla e sjuka av o an här med, så jag hoppas verkligen att jag undkommer bobborna också :)

2008-12-17 @ 10:07:26
URL: http://killerqueen.papper.fi
Postat av: Alex

Jobbar no mycke, enda tills skolan börjar 7.1. Vet int nnu om de bli affes el ettan på juldan, eller om de blir nåndera för vi ska aksnke på midda o sånt. Så just emma o eva i knppen :) Japp, promenix låter perfekt! ppas int jac smittar dej, trevli emresa!

2008-12-17 @ 13:29:34
Postat av: elin

klart du ska ut på lörda Malin!

ha int orka fota klänningen än. Men om/NÄR du kommer ut på lörda får du se;)

2008-12-17 @ 20:46:34
URL: http://elinsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0