Godnatt.

Jag har bara slappat och ätit hela dagen. Nu skall jac packa det sista och sen o sova. Förhoppningsvis hålls jag någorlunda frisk, Jac mår bättre redan nu.

Om nån vill ut och gå imoron halv 9tiden på kvällen, hör av er!! Jag är i behov av att röra på mig och få skvallra, har inte gjort det på alltför länge. Nästa år skall jag träna;)

Lotta K, och Martina är iaf påväg till Affes på helgen, kanske det blir fler? Har packat in en partyoutfit, så den måste jag ta på mig på lördag. Tyvärr är den inget extra. Fina svarta fodralet sparas till helgen därefter.

Gonatt!! dödar mig själv om jag saknar jac över helgen, hehe..


Kommentarer
Postat av: elin

Ja e sekaisin me dagana.. men de e ju klaaart att man ska ut på juldagen. Du kan int tänka sådär. samma sak som om ja sku sägga att ja int våg gå på stan för e rädd att bli överkörd av en buss. Näej tyvärr, blev ju ingen promenix ida. e ännu i bå:/ Om int du menar halv9 på kvällen såklart?? ja ringer dig senare ida... <3

2008-12-18 @ 09:10:19
URL: http://elinsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0