Fredag

Vaknade upp med en täppt näsa, så blev ingen träning på moron. Huvudet dunkkar. Hoppas int jag blir sjukare igen, en jaksa.
Nu skall jag värma ris och kycklinglåda och kl.15 är det dags för jobb. Synd så missar jag Idol finalen ikväll, har jag tur och hinner hem till kl.21 får jag iaf se lite.

Imoron är det jobb 10-16.30 och sedan Jackie time. Självklart börjar vi med att skåda Norges EM-final. Sen får han bestämma programmet.

Jag vill att det är lördag kl.16.30 nu!
Eller Torsdag kl.17 då jag är på åsvängen!

Men det går fort dit, får vi hoppas.

Dessutom såg jag att min sista examen är 12.6, sen är det sommarlov.Härligt.Skall kanske jobba någon vecka, om jag får.Sedan hem och chilla i juli, det låter väl heelt okej?;)

Slut svamlar för idag.h. världens sämsta bloggerska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0