Dagarna går.

Lördagen var så otroligt, lätt bästa handbollsminnet hittills. Jag är stolt;)

Söndagen gick åt till att slappa och äta, samt en lång jävla promenad upp till hallen efter bilen.

Idag har jag jobbat 10-16, varit på spinning, ätit Jacs goda mat och nu skall vi reda upp lite.

Imorgon är jag ledig. Skall träffa Margrethe,kolla in reorna,städa,packa till resan och motionera.

Onsdagen skulle jag oxå vara ledig från jobbet, men eftersom jag inte kan säga nej till pengar skall jag jobba 7 timmar då. På kvällen är det nyårsafton, så vi skall laga inrefile´ och lite annat gott. Inga andra planer.

Torsdag åker jag och Jac iväg till London!!! Hem på måndagskvällen igen. Kommer bli nice.

Jag har lagt upp bilder på facebook. Nu skall jag fortsätta frossandet, huhu:( moikka

 

Syskonen firar jul



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0