Veckoslutet räddat.

Jag som trott att den här helgen skall bli den tråkigaste pålänge pga turneriningen i skövde, får nog tänka om en gång. Imoron åker jag med över till sverige, men jag blir i Uddevalla hos Jenny. Kommer bli hur bra som helst.
På fredag skall vi glida runt lite, och göra såna saker, på lördag skall vi kanske se nån av runars matcher. Iaf skall vi på Jennys kompis födelsedagsfest på kvällen. Blir säkert roligt. Men sen går de säkert ut till en 25års åldersgräns krog, så tycker synd om Jenny eftersom jag knappast kommer in där..

Nu o se i en skobutik, sen 3h på jobb i salt og pepper, i cafe!! hjälp, ja kommer inte ens ihåg hur man lagar kaffe latte mera;)

Ha d bra

Kommentarer
Postat av: Linda

tack Malin, snällt av dig:) Det är bara på morgonen man är smal när man inte hunnit föräta sig på godis ännu..:)

Det är elin som fått en flicka jo!

Och du, det där med krogen behöver du inte oroa dig för tror jag. Kommer man ett gäng snygga brudar slipper man nog in var som helst.

2008-08-21 @ 16:10:29
URL: http://lindisens.blogg.se/
Postat av: Linda

Nee tyvärr blir han endast här över veckoslutet, men bättre det än inget:)

2008-08-21 @ 20:55:34
URL: http://libas.blogg.se/
Postat av: elin

jo de e i samma hus som mavve:) Super fint! Ja kommer nog att ha kämpän i åbo kvar, ska försöka bo där i veckorna men på helgerna kommer ja nog hem ti karis.

Ju va din helg malle? krogen? allt bra?:)

2008-08-25 @ 09:01:02
URL: http://elinsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0