Torsdag!

Igår fixade jag med föräkringspapperna, så nu är vi försäkrade. för 2500kr fick båda olycksfallsförsäkring, samt hem- och reseförsäkring, det var inte illa. På kvällen då killarna hade träning som vanligt, drog även jag o jenny iväg. Tanken var att vi skulle gå å spinning, men det blev ingen spinning. Iställe sprang vi 25min, lyfte lite i salen sat gick på en bodysculpt timme, så ni kan tänka er hur trött jag var efter det. Hårdaste passe hittills,lätt. Idag har jag ont i axlarna mest. Nog om det.

Skall även passa på att gratulera lilla Linda som blev 19 igår!! Du är en av mina bästa vänner.



Vi då Linda var i Sandefjord på besök.


Idag har jag som vanligt ingenting att göra före 15tiden. Då skall jag laga fullkornspasta o skinksås, en av våra bästa måltider. 18tiden skall jag o Jenny gå till runarhallen, om vädret håller upp o jag orkar röra mig 6km:) Kl.19 är det träningsmatch, Runar-Follo. skall bli intressant att se då laget har 3 nya som jag aldrig har sett spela. Svensken Sebastian Lindell är klar med ungdoms EM nu, så han skall säkert lira ikväll. Därtill hoppas jag att vi får köpa en hederlig Runar-våffla.Annors går jag sönder.Då får choko duga istället. Efter matchen blir det kanske tortillakväll, men kan hända att det blir halv 10-tiden, så det blir lite sent... katotaan.

En sak som jag fljer med dygnet runt på pcn är rättegången för morden i arboga. Jag har aldrig i hela mitt liv fastnat så mycket för något brott, nu måst jag gå in med 10minuters mellanrum på aftonbladet. Tyskans historia ändras mer och mer, tror ni det är hon?!

Nu skall jag snart koka morongröt, försöker alltid äta moronmål 12-tiden, så klarar jag mig tills vi har middag lite över 16.Skall ännu visa er en bild på vårt "nya" vardagsrum. Äntligen fick vi soffan, o dne passar perfekt in i vår lya.



Vardagsrum.Blir dock tokig på internet sladdarna, trådlös skulle nog vara det bäst..



Min plats.

Nej nu måst ja äta, annors får jag nåt fel. H. Malin som vill ha våffla nu.

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Tack. Haha, man får ju skitbra fiilis när man lyssnar på den! :D

2008-08-07 @ 12:58:31
URL: http://jassmiin.blogg.se/
Postat av: Mii

hehe- jag lovar att skriva om någonting positivt snart också :) skall försöka iaf... :)

2008-08-07 @ 15:04:00
Postat av: Mii

hehe- jag lovar att skriva om någonting positivt snart också :) skall försöka iaf... :)

2008-08-07 @ 15:04:10
Postat av: Sandra

vitsi ni har de fint!

2008-08-07 @ 15:27:34
URL: http://killerqueen.papper.fi
Postat av: Linda

Verkligen fint Malin!! japp, den slutar nästa vecka;) vi åker på lördagen och så kommer jag redan på måndagen tillbaka, har tenter direkt nästa dag:S men skall nog åka ner igen så snabbt jag får möjlighet:)

2008-08-07 @ 20:40:19
URL: http://libas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0