helgen.

Berit som fixar mycket för klubben hade bestämt att vi flickor oxå skulle göra nånting medan killarna var på träningsläger. Jag,Berit,norska Kristin och danska Line skulle iväg på "hyttetur".På fredag skulle vi dra iväg från hallen kl.15, jag hann jobba 3h före det. Stugan var otroligt fin o mysig. På fredagen åt vi kex&ost och en massa annat.



stugan vi bodde i.

På lördagen skulle vi upp och gå i bergen, vilket jag aldrig gjort förut. När vi äntligen kom upp till toppen var jag nästan lam i benen. Det var som "mördabacken" på sågspånsbanan på vissa ställen, bar att det kunde vara 600m långt. Bättre träning än vandringen har jag int fått på lääänge. Vägen nedför var oxå alltöfr tung för mina muskellösa ben. men det var det värt, har aldrig sett nånting liknande i mitt liv! 12km hade vi gått då vi ääntligen var vid bilen igen.
Då fortsatte vi äta,äta och äta i mängder, med gott samvete.
på söndagen städade vi och sedan åkte vi hem igen.

Jac lag hade cyklat 90km i bergen, ja tycker det är sjukt.


 

Berit,jag och Kristin

Eftersom vi var internationella på helgen så har jag lärt mig en sak på danska:du har en sjov gøj!  :)


Nu ska ja äta moronmål o förbereda mig inför skolstarten imoron, e så nervös så vet it va ja ska ta mig till!!

Kommentarer
Postat av: elin

men fan va sköj de ser ut me bergsvandring juh! rolit att ni hittar på nå:)

2008-08-18 @ 21:11:47
URL: http://elinsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0