förgiftad av friskluft.

Eftersom jag går på en linje som håller lektionerna till ca 30% ute, så känner jag mig just nu lam o trött av friska luften. Vi var idag på en utflykt till ett berg och var där hela dagen. Vi tillredde god grönsakssoppa och sökte efter troll.
Nu sitter jag hemma och väntar på att klockan skall bli 20. Då skall jag iväg till hallen och värma upp mig med cykling, är sjukt nervös inför träningen. Kommer säkert att göra bort mig totalt, och hemskt eftersom div. 2 laget tränar med oss. annors skulle det inte ha så stor skillnad.

Efter träningen får jag hoppas att kakken har kokat ägg åt mig.

Såg just bilder på andreas o elins söta flicka, stort grattis till er! Jag blir så babysjuk...

Kommentarer
Postat av: elin

Tjeee!

Nä ja e i karis ännu, jobbar för mamma. Skolan börjar på månda å tänker nog int fara en dag dit före de:)

Huu, hu gick träningarna? skitroligt ju, sku oxå villa..

2008-08-28 @ 06:18:58
URL: http://elinsss.blogg.se/
Postat av: Sandra

Malin Lindroos, du håller nog på att omvandlas ti en rikti norska nu du :D Fjällvandring o soppa, de börjar ju bli värsta scouten av dig, najs! ;) Bra att du trivs.

2008-08-28 @ 10:42:01
URL: http://killerqueen.papper.fi
Postat av: Alex

Tatte tyckte de också just när ja prata me henne för hon kom hem ida, kanske hon ser större ut på bilderna.. Hon e nog minimal in real life! :) Hur e de me Mallan?

2008-08-28 @ 23:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0