14-20

Här kommer lite bilder på mig från att jag var 14 tills nuläge. Skall laga ett bättre sånt här, bara jag vet hur vår skanner fungerar så kan jag skanna in bilder på bara mig själv från när ja föddes tills nu. Men tills dess får det här duga.

      

Jag o Alexandra ca. 14 år skulle iväg på party

  

Jag på nians julfest



Elin,Sam,jag själv o Henrica 16 år på nån gymnasiefest


  

17 år och väntade på den rikiga dåkanåldern.



Jag på min 18års födelsedag

 

18,5 år på en livsfarlig men rolig resa i sunny beach



19 årig student

 

Barndomsvännerna 20 år



Jag och min sambo (lillgammalt). Såhär har mitt liv sett ut hittills. Massor med fester men det senaste året har även det lugnat ner sig lite. Mer ansvar i kroppen har jag fått, och snart har jag och han med stort H varit tillsammans i 3 år. Mycket har hänt.

Saknar er där hemma men älskar att bo på nya stället.

Kommentarer
Postat av: Mii

hehe, va du är go :) det skall nog bli jätte kul att flytta. mycke nytt och roligt får vi hoppas. fast det e klart att man alltid kommer att sakna det gamla :) men de e väl bara så det går till!

2008-08-12 @ 14:55:37
Postat av: Linda

haha! här går vi barfota typ dygnet runt:)

2008-08-12 @ 17:13:52
URL: http://lindisens.blogg.se/
Postat av: Linda

De e ju tur, jobbigt att leva med sån fobi!:) Jag vet inte hur ofta de blir att fara ner, kanske varannan vecka? Bosse har fixat så de blir 2 träningar per helg o en i veckan, så då hinner jag med på lite flera när jag e nere.

2008-08-13 @ 10:50:09
URL: http://lindisens.blogg.se/
Postat av: e

gud va rolit. sku villa hörma dig men e rädd att ja va allt för ful nör ja va 14:D

ps. hur lustigt är det att dom fem första bilderna är fotade me min kamer. ja e kameranörd.

2008-08-13 @ 18:36:11
URL: http://elinsss.blogg.se/
Postat av: Linda

Är fortfarande med på agenturens sidor men har inte precis varit aktiv och fört färska bilder till dem, så jobb har det inte heller ju i princip kommit + att min längd inte är precis smickrande för att vara modell:P allt bra i Norge?

2008-08-13 @ 21:54:11
URL: http://libas.blogg.se/
Postat av: Linda

Skulle jag gärna vilja;) inget säkert ennu, funderade på mellanår men det verkar som om det drar raka vägen mot sverige till högskola/uni. Inriktning i troligen reklam, PR, marknadsföring, grafisk design? söker lite alternativ nu som verkar intressanta, börjar ju småningom bli ganska aktuellt....

2008-08-13 @ 22:22:23
URL: http://libas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0