080808

Det magiska datumet är här. Tänk så många som gifter eller förlovar sig idag, eller hur många stockholmare som firar. Synd så är det inte en lördag. 101010 eller 121212 skulle jag kunna förlova mig med Jac, men tror nog det blir senare datumet, då är jag ju iaf nästan 25 år. Men vem vet om vi ens e tillsammans då mera. snack snack snack...

Träningsmatchen igår vann Runar 29-24. Nya svensken Sebastian gjorde en bra match tyckte jag, annors var det nog ingen som stack ut. Målvakten var ur dålig. Jag tror Runar blir femte i årets elitserie, om det inte bättrar mycket på sig.

Idag skall jag snart ta en tur upp till gamla lägenheten. Sedan skall jag gå ut till Jacs jobb, ca 8km (OM vädret blir bättre), därifrån skall vi åka till möbelaffärer o se om vi hittar nånting. Jag hoppas vi hittar allting idag, så behöv vi int åka dit imoron igen. Annors skall jag hjälpa till i Runar cafet kl.9-12 imoron, och sedan se på Norska damernas första OS match.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Malle! Jag saknar dig :(

2008-08-08 @ 12:12:43
Postat av: Lotta

Ett jätte fult sår på benet som har blivit infektierat så ikke så najs :S

2008-08-10 @ 14:21:11
URL: http://lotjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0