Välkommen tillbaka Malin.

Jag har ju som sagt varit skit nervös över läkarbesöket idag, och varit beredd på det värsta. Då jag kom dit blev jag lugn och allt kändes bättre. Efter att ha snackat finska med röntgen skötaren var det dags för avgörandet. Harri ansåg att benet hade börjat läka ihop, men det kommer kanske aldrig helt o hållet läka. Men jag kan iaf leva med detta. Mitt fula robokopskydd fick jag bort, och nu i 2veckors tid skall jag vänja mig att gå utan kryckor. Yes. så det var bra nyheter. Nu går jag med masaiskor, ch foten är svag o sjuk, men det blir bättre. Så 10.5 sätter jag krycorna i narikkan i ettan ;) Dock blir det inget dansas o sånt ännu men iaf. Jag får inte motionscykla nu mera, för det blir för stor beastning. Men skall o springa i vattenbassäng o sånt. malin 70år.
Härligt härligt härglit. 20v räcker bra till!!

Jag han även till Gt ett varv o köpa en blå söt prickig klänning. Sedan kom jag hem och provade att köra vår gamla volvo. Jag kunde inte trycka ner gasen el bromsen hårt, för benet krampar. så jag for nog hålla mig till nyare o snabbare bilar än så länge. Körde bara upp till prästgården för att träffa Linda.

Sedan for jag på glass med millo, som förövrigt är underbart söt. Grattis igen en gång vännen. Senare på kvällen har jag varit i abc med Martina o firat med lite franskisar. För första gången kände jag mig it illamående efter det, dock var dte inte mycket mn iaf. Jag tror att jag börjar bli normala malin igen som ätr allt hon ser, synd tilika.

Idag hade vi även fått resan till Stockholm nästa helg, skönt att kunna tillbringa en hel dag där med Emma, dock orkar jag knappat gå i så mycke butiker. Men bara vi hittar fina solbrillor åt emma så e vi nöjda... Och på kvällen borde vrålåket anlända till huvudsatden o så får ja mysa påvägen hem. En vecka utan kramar ännu..

Så med andra ord kan jag säga att den här dagen har varit perfekt. Och om 2v skall jag ut på krog med jac, dock hamnar han se efter mig lite att det inte händer någonting. Men det ser jag fram emot.

Välkommen tillbaka till livet malin, 3v borde jag vara helt bra.

image117

en helt normal o FRISK Malin Maria på campingsemester.


Godnatt, o vill tacka alla för stödet under den här vintern. Speciellt elin o Jac som plåstrat om mig första dagarna efter operation. tack tack tack. och min mamma skall jag itn glömma, utan henne skulle jag ännu vänta 3v på att få opereras. lav ju mum

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Hissar eller dissar du stringjeans?

2008-04-25 @ 22:57:45
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Karin

Va rolit att de äntligen ser bättre ut! Man så de rikit på dig igår, härlit Malin :)

2008-04-26 @ 14:52:48
URL: http://kaarinmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0