tur i oturen.

som sagt så ramlade jag ju igår, tur så har det inte hänt så många gånger förr, o hoppas jag int gör det mera. Foten tycks int ha tagit någo stryk, den är inte uppsvälld och jag kan stöda på den. Klart den är öm efter fallet men men. Tack gode gud så klarade den sig relativt bra. Skruven flyttar knppast på sig efter 4v heller, o då skulle jag ha sjukt ont nu.

Snart skall jag äta min havreråggröt, vet inte om det skrivs ihop:) Sedan skall jag laga kyckling till middag. Ikväll skall jag kanske fara till gymmet och prova cykla. Men får se hur det känns, iaf skulle jag kunna göra lite muskelövningar.

Inatt drömde jag att jag var i 20nde?! veckan och skulle fara o göra en abort. Väl på sjukhuset träffade jag Lotta M som var gravid i 10nde veckan, men hon skulle behålla barnet. Och jag fnittrar när jag tänker på vem som var pappa till Lottas barn...

15 dagar.

Kommentarer
Postat av: Karin

Tur att de int händ någo värre :) Ja int e de länge kvar nu hördu, kanske de äntligen sku börja bli bra de dä bene ditt :)

2008-04-10 @ 11:34:13
URL: http://kaarinmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0