Tisdag

Igår bestämde jag mig för att inte sova till 11-tiden som vanligt, utan iställe stiga upp 7 o fara till gymme då det öppnar. Kl.8 var jag på gymmet, cyklade 9km o gjorde lite muskleövningar samt mitt fysioprogram. Jag har verkligen jobbat lite med sjuka benet det senaste dagarna, o lider av träningvräk samt att foten är sjuk. Men på freda skall jag ju sätta all vikt på foten så måste hålla på såhär, om jag vill gå frammåt. för jag tillåter inte något negativt svar om jag inte ens själv ha föröskt få cirkulation i benet. Nu har jag iaf försökt, å d ska faan komma ett positivt svar, annors sticker jag direkt hem till norge igen.

Då jag var klar på gymmet for jag till hvaltorvet för att se om jag skulle hitta en present till min pojkvän som fyller 22 år imoron. Jag hölls tom på benen denna gång, men ingen present hittade jag. Så bestämd mig för att gå till Cubus som ligger i andra delen av cityn.Vad gör man inte för den man älskar?;)  där hittade jag en vanligt t-skjorta samt en pikeskjorta till golfande. Hoppas han är nöjd, men månne int. Det är jag som köper de få vanliga kläder han har :) Nu skall jag sätta ispåse på foten samt hålla dne i höjdläge, skönt. Men hoppas verkligen skruen har hållits på plats sen senaste röngen o att benet ahr förstått att det skall läka ihop. Då skall jag ut och ha roligt 10.5 :) Annors far jag ändå, men hamnar sitta still. Vill se människor.

Snart ska ja laga en smoothie, sen mat till 14-tiden. Och efter det skall jag fara o se på Jacs träning (tråkigt). För efter träningen skall vi på den där middagen jag skrev om tidigare. Imoron skall jag åka 9h buss, jeij. Men det går bra, Jac får underhålla mig.

Till foten: Läk ihop lilla ben.För du förstör så mycket för mig. Kom igen!!! 18v måst räcka.


Kommentarer
Postat av: Linda

Det går jätte bra! Känner att magen mår mycket bättre, och suget på sötsaker har minskat. Så det är nemas problemas!

2008-04-15 @ 12:52:07
URL: http://lindisens.blogg.se
Postat av: Alexandra

Ja led varken av träningsvärk el krabbis så Söndagen var perfekt :) Spela hela matchen första semin o nu andra utbytt lite i slutet. Ha så trevligt på middagen ikväll! :)

2008-04-15 @ 14:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0