skönt

Vi satt ute på en bänk i 1timme, faan va skönt. Om 1v tänker ja sitta med bh o fiilt runt mig på åsvängen, det har jag bestämt:) Så vädret skall vara fint då. Om jag int är på operation då igen, men det tvivlar jag på!

Nu har vi ätit mat, så om 1timme skall vi iväg till hallen. Tråkigt att sitta där 2h före matchen, men kan itn ta mig dit på egen hand. Sommarlov eller inte, det är frågan.

Jag hoppas verkligen att du mår bättre nu, har tänkt på detta helatiden, och kan int förtså hur du känner dig. Svårt att förstå när man it varit med om en sådan sak själv. Och detta är en sak som man kommer att leva med resten av livet.Men jag hejjar på dig. :)

Jag är glad. Imoron cykling och packning. kommer kännas ledsamt att lämna Norge, men förhoppningvis är jag här 17.5, då e d STOR fest i Norge:)

Svammeldrottningen skall sluta skriva nu, för har inget intressant att komma med som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0