Silver:)

Runar vann sin match igår,det betyder att de blev på andra platsen i grundserien. De delades ut medaljer, + en sjuk summa pengar åt dem från handbollsförbundet. alla trodde det skulle vara mindre. Runar hade lite under 200 som hejade på dem, så vi borde oxå få ta del av pengarna;)
I bussen påväg hem blev det öldrickas för de flesta.Sedan var det fest på en lokal pub, men jag valde att inte delta. 2-tiden kom Jac he, och det hände en så genant grej så jag vågar inte ens dela det med mig.
Nu har håndball guttarna ledigt till måndagen, tack sa jag.

Jag har aldrig i mitt liv sett en så glad Jac som jag så igår, det var underbart. Till råga på allt spelade han en super match, grattis gubben. O så vill jag ännu säga att i jac lag spelar en Kim G Jacbobsen (43år), han blev bästa spelaren, sjukt hur han orkar.

Nu väntar kvartsfinaler mot Elverum, det blir tufft... 16.4 ( jacs födelsedag) på bortaplan o 20.4 på hemmaplan:)

image95                                     image96  

Här är 2 bilder från igår, synd bara så fastna it jac på en enda i tidningen:)

Nu börjar moronrutinerna. CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0