Saknar min familj.

Saknar mamma som sköter o mig o säger att allting måst bli bra nu då jag operarats. För hon vet att min rädsla tar kol på mig. Tänk om jag ännu måst opereras ännu en gång till? fuck.

Saknar kim för att han ha blivi lite snällre me mig, men han kan nog va elak ännu.

Saknar Emma så jäkla mycket. Hon tröstar mig o förösker förstå fast hon bara är 10 år. Hon stannar inne me mig för att göra mig sällskap iställe för att vara ute med kompisarna.

Och ja visst, nog saknar jag pappa o mommo med.:)

image97




Här är några foton som vi tog då jag var hemma, emma fotade ca 200 på sig själv. hon ska bli kändisfotograf o
 modell.


Grattis Kim till körkortet, förstör inte bilarna.

Kommentarer
Postat av: malinan

Ni ar nog sa himmelskt sota syskon!! :)

2008-04-03 @ 15:17:11
Postat av: Sara

han kör nog bra! :)

2008-04-03 @ 17:12:58
Postat av: alexandra

tror vi prata om den rocken tidigare jo, för ja ha prova den typ 10 ggr men tyckt den e för kort o int sitter bra men nu va den 15e trodd ja men sen bara 7-8 så passa på att ta den. ni e söta! ska se om ja festar me kimmen på helgen :)

2008-04-03 @ 21:03:26
Postat av: Sandra

cutien!:)

2008-04-03 @ 21:15:44
URL: http://cestmoi.blogg.se
Postat av: Emma

Hej malin nu har ja läst din blogg haha!

2008-04-05 @ 10:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0