Nu kan jag inte ändra mig längre.

Har i en månads tid bollat med iden om att jag skall sätta slingor i håret eller inte. Jag brukar alltid göra det på våren, för mitt hår hålls inte brunt på sommaren. Och det är ganska skönt att int behöva tänka på hårfärg under sommarmånaderna. Så ikväll fråga Iselin om hon skulle få sätta slingot i mitt nuvarande rått-brun-rödfärgade hår. Så jag sa ja. Färgen har hon kjöpt redan, så ingen återvändo finns mera.
Men lika bra kanske, för nu har ja orange,rött,brunt, underlig färgat hår.
Visar kanske bilder sedan om jag blev nöjd med det, annors färgar jag det mörkare i finland igen, då hon inte ser mig;)

Skall bli intressant.
Och foten får vila från cyklandet en dag till, lika bra det. Ingen vits att överanstränga om den är lite öm. Så jag får leva som en brottare ikväll igen.

Kommentarer
Postat av: Karin

Joo nå hoppas den e bra, att den blir nu snabbt bra o int de händer nå mer heller :) Nåtjaa, på sista tiden ha ja no hängt en del me han :) Nu har ja snart en hel del av 87 årsmodell karis pojkar här :P

2008-04-10 @ 18:20:15
URL: http://kaarinmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0