Min fot 2,5 veckor efter operation.

Varnar känsliga människor.

Läkningen av såren har gått bra, och stygnen togs bort för 4 dagar sedan. Idag då jag dushcade upptäckte jag att det kom lite vätska från ett ställe, så nu skall jag lufta foten massor, och snart kommer runar-mamman med septidin åt mig. Hoppas verkligen inte att det blir infekterat. Nu blir det two and a half man och sedan skall jag laga varma smörgåsar.

Här skall ni få se en bild på foten, synd att man inte kan se om den håller på att läka. Går sönder om det inte har ändrat nånting 25.4

image94

Vid stora såret är det en röd fläck i mitten, som ni ser?! jävla infektion försvinn om du e där. Hoppas det är inbillning.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas foten är på bättringsvägen nu. Tycker du lidit tillräckligt.. Jag har inte kunnat träna på 1v. och jag har nerverna slut. Men jag har ändå kunnat promenera! Men annars verkar du ju vara på bättre humör och lite positivare, så det e ju toppen! Se till att va i skick till sjundeå cupen.

2008-04-01 @ 19:15:09
URL: http://lindisens.blogg.se
Postat av: Linda

aah, shit vad tråkigt.. Men huvudsaken e ju att den blir bra!

2008-04-01 @ 21:27:56
URL: http://lindisens.blogg.se
Postat av: Karo

Shit! Jag har helt missat att du blivit opererad:( men nu borde det val bli bra iaf? Forsokte kommenterea ett tidigare inlagg men det gick inte.

2008-04-01 @ 21:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0