Måndag

Helgen var lyckad. Vill att det snart är fredag igen. Idag är det full sol och 14c, så det är härligt. men inget solas för mig ännu. Sen när foten är i skick;) Jag skall se på mitt favvoprogram, sedan bege mig till gymmet, så Jac får hämta mig lite efter kl.16. borde även hinna köpa födelsedagspresent åt honom, men kanske jag gör det imorgon.

Denna vecka skall jag:

- Cykla 35km är mitt mål,hinner till gymmet 4ggr så det skall jag fixa.

- Imorgon skall jag,jac,erkki,daniel,ståhle,kristinn,kiddi till thomas på middag.

- Onsdag drar vi iväg till Elverum (4,5h i buss) för att heja fram runar till första kvartsfinalsvinsten;)

- Träffa Margarethe o Iselin

- På lördag skall vi iväg till Langesund o se på turneringen som WT oldboys deltar i, bl.a Jacs pappa.

- På söndag har runar sin hemma match i kvartsfinlaerna mot Elverum. Målen räknas ihop, och det lag som vinner får dra upp till Bergen för finalhelg första helgen i maj. Andra laget får kesäloma.

- Njuta så mycket jag bara kan av sista veckan i Sandefjord, kramas, pussas o få känna mig älskad. För nästa vecka kommer jag hem, o Jac kommer ca 2v efteråt hem en sväng. Förhoppningsvis är jag så bra i foten då så att jag kan komma med hit tillbaka. Här e allt så lugnt o skönt.

- På fredag får jag dessutom börja använda all min vikt på opererade foten, men förstås med kryckor. Det borde vara sista veckan då med detta skit, men är förberedd på lite längre.


Så lite planer har jag, iaf för 3 dagar. Skönt. Denhär veckan går fort, nästa vecka kommer jag som sagt hem. typ på onsdagen. O fredag är min domedag här igen en gång, e så saaatans nervös. Hoppas det är lite bättre iaf. Varje gång skakar ja så mycket då de skall röntga foten att de måst ta det en gång till, så nu ska ja iaf leka att ja int e nervös.ha. För d borde ju va sista gången ja röntgas, yeah right....

I finland stannar ja förhoppningsvis 2v, så får se vad ja skall hitta på under den tiden. Jac skall åka båt från Sthlm-Åbo, så kanske jag hastit far o överraskar honom, emma skulle säkert gilla det. Fan så jag vill ha en terass/gård nu så skulle man kunna sola. blääh.:(


Hoppas jag kan stå då vi 3 träffas nästa gång. Och kanske jag får emma på besök i börjav av juni om jag är här...

image111

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0