Lördagskvällen.

19-tiden for jag,Jac,Iselin till Margarethe. Vi såg på farmen, skvallrade och åt godsaker. Det var trevligt, t.om Jac tyckte det:) Efter det for vi till Eric, där en islänning, Peder,Rustan,Simen var. Vi spelade guitar hero och det var skoij. Pojkarna drack. Igen en gång harmade det så satan att inte vara en normal människa, det skulle ha varit skit skoij att dricka och fari med ut på krog. Blä. 00.30 kom vi hem med Jac o låg o pratade tills 3. Idag vaknde vi lite före 12, jag har blivit sovmonster.
Lördagen var perfekt, skönt att jac kunde träffa mina vänner och sedan jag hans lagkompisar. Før det ær viktigt om man ær tillsammans. MITTIALLT BØRJAR DET KOMMA NORSKA BOKSTÆVER, O JAG FÅR INTE BORT DET. FUCK.
   
idag skall vi till gymme, æta tortillas och umgås med Erkki o en galen islænning. "har du nångång sett en naken islænnng førut" sade han till mig o jac då vi kom in.huhu.:)

12 dagar kvar, hoppas foten ens e på bættringsvægen då... 2v extra med detta stød klarar jag bra, men bara jag vet att jag kommer att bli bra efter det... hatar att vænta helatiden. suck. det tar ner mig som mænniska e int alls gamla malin mera.

image108  
image110


Margarethe med krabbis, samt rockguttarna simen o rustand.

Kommentarer
Postat av: Jasse

Vi ska till Sousse, har ingen aning var i tunisien det är men hoppas bara vädret är fint, en nais bränna passlit till födisen sku sitta helt fint. Håller tummarna för foten och hoppas jag ser dig ute nångång, senast i sommar! Haha! Jeps det var lite tråkit mej hey livet går vidare, orkar inte ta saker på så hårt allvar, det gör inte saker ett dugg bättre, en dag i taget och så ser man vart man hamnar.. :D

2008-04-13 @ 15:01:10
URL: http://jassmiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0